Modevisning för Nya Biw på Carlia!

Underbart spontan modevisning för BIW som plötsligt fått besked att den butik som skulle varit med fått förhinder...
I tisdags eftermiddag fick jag förfrågan av Elisabeth Colorme om vi kunde ställa upp med kort varsel, SJÄLVKLART Svarar jag.
Förmiddagen på onsdag blir lite stressig men jag fick ihop 12 snygga outfits att ta med i storlek jag trodde skulle passa de 2 mannekängerna och mej själv och slängde mej i bilen!
Det blev en otroligt lärorik och trevlig kväll, mannekängerna visade sig vara Biw´s ordförande Carina Alfvén som också är Jurist och föreläsare, hon höll även föreläsning om hur vi inte ska vara så rädda för att ta betalt för våra varor och vad kunderna har för rättigheter. Den andra mannekängen var Vicktoria Säll på Kinna Stadshotell och var också med och samordnade kvällen. 
Underbara tjejer som verkligen bar upp kläderna på bästa sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0